Re: DVB-T anténa praha,co pořídit?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Prosinec 12 23:21:12 CET 2007

Dnes jsem to tady resil s kamaradem, co si nevedel rady. Prisel se STBoxem a
dali jsme tam antenu Watson, nebo jak se to jmenuje a v pohode. Antenu v
nejhorsim pripade dat na okno v interieru a to budto smerem na vysilac, nebo
brat odrazem. Odrazu se nebojte, pokud to vezme signal, tak to bude bez
duchu. Zesilovac je mnohdy dobre i vypnout nebo stahnout. Vytoceny zesilovac
muze byt horsi nez vypnuty, proc ? To tu jiz zaznelo - na 24 a2 6 kanlu jede
analog a muze to pak rusit. Kanaly 25 a 46 v Praze...
Jindra Polivka

----- Original Message -----
From: "Jakub Ladman" <ladmanj@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 12, 2007 4:51 PM
Subject: DVB-T anténa praha,co pořídit?

Dobrý den vespolek

Uměl by mi někdo poradit jakou anténu na DVB-T koupit?

Jsem na Praze 5 na Barrandově, z okna mám výhled na Žižkov, na Strahov i na
Zelený pruh (tam to ale není zcela jisté, neb nevím kde tam vysílač přesně
je
a je to na hraně protilehlého paneláku)

Na pokojovou anténu mi všechno kostičkuje jako blázen a to ikdyž ji vyndám z
okna (vevnitř to nefunguje prakticky vůbec)
Zkoušeno s 1x STB a 1x kartou v počítači, s výsledkem velmi podobným.

STB navíc ukazuje signal strenght 99% (plnej bargraf) a signal quality
trvale
a rychle kolísá od nuly do 99% (100% asi neznaj)

Je mi jasné že se mám vyvarovat anténám aktivním, je mi jasné že anténa musí
umět kanály 25 a 46 a taky mám pocit že jsem četl že ostrý provoz má jet na
kanále 64.

Ale neumím si vybrat anténu co se týče vyzařovacího úhlu, tak abych chytil
pokud možno všechny multiplexy co jen jdou.

Osobně sice TV bednu skoro nevyužívám, ale když už jsem nějaký ty přístroje
pro ostatní členy domácnosti pořídil, tak mě přivádí k šílenství že to
nefunguje jak má.

Děkuji mnohokráte

Jakub Ladman