Re: DVB-T anténa praha, co pořídit?

Rollfree rollfree@volny.cz
Středa Prosinec 12 21:26:35 CET 2007

Otazka zni DVB-T antena do Prahy. Tak to nemuzu slouzit.

Ale v Brne mi DVB-T hraje na onen povestny kus dratu.
Kdyz jsem si zhruba pred rokem koupil STB Humax,
tak jsem zrovna nemel zadnou antenu (cerstve
zrekonstruovany barak).
Rekl jsem si, ze za pokus nic nedam a strcil jsem tam
cca metr dratu (zrovna jsem dodelaval UTP kabelaz,
tak jsem vytahl jeden par ze zbytku UTP kabelu).
No a ono to hraje, a to tak, ze naprosto bez nejmensich
problemu. Skoncilo to tak, ze jsem tam ten drat nechal
a anteny jsem nedodelal do dneska, resp. dal jsem si tam
jenom parabolu na DVB-S, kdyz je to s tim DVB-T mimo
Prahu porad tak spatne (DVB-T jsem nechal do kuchyne).

Tak kdybyste se ptal na DVB-T antenu pro Brno, tak
to proste chce kus znackoveho dratu Belden ;-)
Jinak jsem to zkousel i s takovou tou desnou mrchou
"Galaxie" (nebo jak se jmenuje takovy ten talir, kde
neni zdana antena, vsechno je nahonene zesilovacem).
Analogova bedna na to prakticky nehraje (ztraci se
v sumu, vypadava barva atd.), digital je opet zcela
bez problemu.
Takze podle mych zkusenosti jede slusny STB fakt treba
na rezave hrabe.

Pokud Vam nejede pri prime viditelnosti, tak bych
hledal problem jinde (zkusit jine STB, kabel, atd.).

rollfree