Monitorovani site

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Prosinec 12 07:02:14 CET 2007

Lubos Medovarsky  wrote / napísal(a):

> Iste, su rozne nazory a osobne by som volil radsej aktivny pristup.
> Otazka ale bola co sa da monitorovat a slo mi o doplnenie mozaiky.

Takze mozaiku sme doplnili, a ako to je s PC tak trochu tiez. Mimochodom
tato anglicka skratka hovori nieco o osobnom pocitani... Takze ostava uz
len to, co to vsetko pocita, ci spocita... :-)

S posielanim vsetkych do... sa to snazim tiez moc neprehanat. Ale myslim
si, ze niekedy je to nevyhnutne zlo. A ten monitoring, o ktorom sa tu
pisalo, je naozaj na dve veci, dobro a  zlo. Zial ja dnes vidim vsetko
len z pohladu zla. Obzvlast pokial musi clovek presviedcat sam seba, ze
z prvotriednej prasaciny vzide nakoniec dobro. Toto teda moc "stavit"
neviem, pretoze sa to vzdy zacne tiez len prvotriednou umyselnou
prasacinou...

A.