OT: Hitachi vt-m726

Úterý Prosinec 11 18:26:16 CET 2007

Hezký večer,

    dostala jsem za úkol opravit toto video. No před opravou zlobila
mechanika, ale pokud už se zavedla páska, tak běhalo dobře. Teďka po
promazání mechaniky a jejím seřízení video stávkuje. Po zapnutí se na
displeji zobrazí jen TEST (či spíše "tESt") a tím odmítá další
spolupráci. Po resetu se mu ani nechce se zapnout. Teprve odpojení od
sítě a zapnutí zpět jej přivede k jisté aktivitě.

    Nevíte prosím co s tím může být? Případně v jaké pozici má být
"přepínač" u motoru jen ovládá zavedení pásky a výtah kazety?
Předpokládám že se mi podařilo udělat chybu zde. Protože když pustím
proud přímo do motoru, tak mechanika zavádí pásku i vytahuje a zatahuje
kazetu.

    Budu vděčná pokud někdo bude vědět jak videu pomoci. Majitel jej již
nechce dávat do servisu, takže toto je celkem jediná šance.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186