Monitorovani site

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Prosinec 11 13:30:06 CET 2007

Mno, aj keby som bol terorista, v slusnej spolocnosti plati jednak prezumpcia neviny druhak respektovanie sukromia.

Takze aj ako terorista by som ocakaval, ze mi bude ktokolvek odpocuvat akokukolvek moju komunikaciu len a len s vyslovnym suhlasom na toto urcenej nezavislej ustanovizne (IIRC sudcu).

Mno, je mozne ze som sa sekol hned v prvej vete, a mam obavy, ze aj trikrat... :-(

wek