Monitorovani site

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Prosinec 10 21:00:41 CET 2007

Jako základ je třeba nainstalovat na router Kerio Network Monitor, kterej
monitoruje veškerou komunikaci včetně mailů, ICQ, webů, prostě všechno, co
přejde přes router. No a zbytek už tady psalo spousta lidí, prostě pokud to
nejde ven přes secure spojení, tak se to dá odchytit...
A nesdílený disky jsou co? To nemají ani dolarový sdílení (C$,...)? Pokud je
mají, tak kdokoliv s právy admina se na obsah disku samozřejmě podívá. Je to
default sdílení ve Windows, který nejde běžnou cestou zrušit...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death