Indukcnost k LM2575

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Prosinec 10 14:07:42 CET 2007

No tlumivku ..., zkuste akumulacni indukcnosti pro spinane zdroje, ktere
vedou treba v GESu, ale obavam se, ze jen pro prilis velke proudy pro
Vase pouziti (co tam maji tady bude nejspis trosku predimenzovane).

Neni pro takovy proud LM2575 rozezranost ? Staci na to MC34063A ani ne
za petku. Jinak muzete zkusit SFT850D z GME (mam ji v jednom bastlu v
pulsnim 5V stabilizatoru), sice ma mensi indukcnost, ale nevim jak jste
pocital a neznam ani dalsi udaje, ale ta indukcnost se mi zda nejaka moc
velka (jeji hodnota).

--
Jiri Bezstarosti