Monitorovani site

Pondělí Prosinec 10 10:33:23 CET 2007

Samozrejme, nejvetsi riziko hrozi prave u wi-fi mrknete treba zde:
http://airdump.net/
Proto je imho lepsi vyuziti optickych pojitek (treba ronja).
Co se tyce provozu na metalicke siti, v dnesni dobe by nemel byt
problem sniffovat treba se switchem viz
http://www.lupa.cz/clanky/odposlouchavame-data-na-prepinanem-ethernetu-1/

Pokud se obavate v siti nejakych utoku a odposlechu, doporucuji
sifrovat data a pouzivat rovnez zabezpecenou komunikaci. Trochu by
tomu mohl pomoci projekt Torr.