led s nejlepsi "pridanou hodnotou" ??

k.novo k.novo@seznam.cz
Pondělí Prosinec 10 10:33:09 CET 2007

Prijde na to

Na aukru jsou cisticky za 1800 z HK 61.35 coz pri dnesnim kurzu je mene nez 1150Kc, s prodejcem se bez problemu dohodnete na deklarovane cene 20E tzn. clo , DPH =0

5mW zeleny laser aukro 899 HK 17.56 tj .320Kc,
50mW 25,8$ 200mW 123$
Na aukru jsem nasel vahu 500g/0.05g za 459+postovne HK  1kg/0.1g za 200Kc nebo s dotykovym LCD za 16.25 tj 300Kc, teoreticky je ta z aukra, ale presnejsi.
v HK lze platit pres PayPal, v mem pripde tedy zcela bez poplatku za platbu.

Za podobné ceny nakoupíte na Aukru nebo polskem Alegru