ADT75

Sudovec sudovec@seznam.cz
Pondělí Prosinec 10 10:16:47 CET 2007

Podívejte se na http://www.national.com/cat/?i=70 v kategorii "Thermal
Management/Digital"

        S.

----- Original Message -----
From: ""Ing. Libor Konečný"" <support@mikrovlny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 10, 2007 10:01 AM
Subject: ADT75

Zdravim
Pouzivam ADT75 - takovy sikovny teplomer s I2C sbernici, bohuzel mam
problemy s dodavatelem Amtekem, telefonicky objednavky neakceptuji dle
ISO, ja zase neuznavam ISO, ktere o nicem nevypovida a jenom zdrzuje.

Muj pripad.
Poslal jsem poptavku na 200 ks techto obvodu.
Jelikoz neprisla zadna nabidka (mozna tak chodi to tydne, asi dle ISO)
tak tam volam, jaka ze je ta cena....cenu mi hned nahlasili i termin
dodani , tak nevim proc nemuzou odpovedet hned.

1. Problem dodaci lhuta 14 dni, chtel jsem i za priplatek dodaci lhutu
nizsi, pry to o5 nejde.
Ok tedy co mam delat....rekl jsem ji at mi posle nabidku ze ji potvrdim
objednavku,ze to 100% potrebuji  a ze at to bere jako objednavku.
OK ze posle nabidku....

stale nic
stale nic
stale nic
zapomel jsem  na to
posilam DOobjednavku na par kusu jineho ADT , ktere jsem jeste
potreboval....(tohle nespechalo)
stale nic.
stale nic
po tydnu prijde potvrzeni na tuto soucastku s terminem.
po tydnu prislo tech par vzorku z doobjednavky.
kdyz se pidim po tech 200 ks, na ktere uz jako posledni cekam a vyroba
na tom stoji....dozvidam se ze to vubec neni objednane !!! Protoze jsem
to neobjednal (pisenme aby bylo jasno, ISO neuznava telefonickou
objednavku i kdyz jsem uvezneny v jeskyni a nemam tam internet ani fax)

Proto muj dotaz zni: neexistuje jiny spolehlivy dodavatel nez Amtek ?
Ja opravdu nikdy nemam problem s normalnima firmama (myslim nepostizene
ISO virem, nebo papirovanim) zavolam objednam a zbozi je druhy den u me.

Od amteku jsme brali v prubehu nekolik let hodne vsechno mozne, ale ten
samy pripad se uz stal, proste na poptavku posilaji nabidky desne pozde
nebo vubec...
Kdyz zapomenu kontrolu tak je sranda na svete.

A posledni dotaz, tech cipu bude rocne az 20 000 ks , nema nekdo nahradu
, ci neco podobneho za mensi peniz ?
Prosim jen neco sikovneho stejne jako ADT75, zadny termistor a jine ds
provedeni nechci, chci jen co nejmensi soucatsku pro mereni teploty muze
byt i zaporny rozsah -30 az +60, rozliseni  na max 0.5 stupne , muze byt
na stupne,  presnost cca 1 az 5%. Vycitani hodnot pres I2C prinejhorsim
SPI..

Analog me tak  nastval s temi dodacimi lhutama a Amtek me dorazil, tak
proc jim delat kseft, kdyz nemaji zajem.

Mockrat dekuji za bavrhy
LK