RoHs pre automobily.

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Prosinec 9 23:33:13 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 9.12.2007 od Petop:

> Zdravim priatelia. Maju elektronicke vyrobky do automobilov vynimku
> z bezolovnateho prevedenia? Niekto tu na konferencii robi s vecami
> do automobilov, ako je to vlastne? Ide mi o to, ze produkujeme
> komponenty do automobilu, ktore by v pripade poruchy mohli viest k
> poskodeniu automobilu pripade nestadartnemu spravaniu sa automobilu,
> z toho mi vychadza, ze v takom pripade mozeme pouzivat Pb pajky. Ale
> pre istotu sa pytam.

Myslim, ze daleko lepsi, nez se tu dohadovat, co ano a co ne, by bylo
si tu direktivu precist a poradne nastudovat. Tam je totiz jasne
napsane, na co se vubec vztahuje. Jinak, nejake zakladni informace
muzes nacerpat treba tady:

http://www.rohs.cz/more.info.html

Ja osobne nevidim, ze by tam byly nejake dopravni prostredky (nebo
jsem je prehledl), otazkou je, jestli to ciste nahodou nespadne do
nejake kategorie, treba do kategorie 3. Ale to uz musis peclive
nastudovat a nespolehat se na "jedna pani povidala".

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz