RE: Hrdelní mikrofon...?

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Prosinec 9 23:17:55 CET 2007

Mozna pomuze
http://www.dexon.cz/vyprodej/

je tam par mikrofonu s " kardioidni charakteristika"    ... ale nevyznam se
v tom, tak me nekamenujte.

Nebo se primo optejte v DEXONu, mozna uz neco takoveho resili

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of balu@home
Sent: Sunday, December 09, 2007 11:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: Hrdelní mikrofon...?

co su to nekrestanske penize?
Dal som do googlu a nasiel jeden za 26 eur
http://www.marcucci.it/english/prodotti/schede/scheda.asp?ID=3265
za 66 eur
http://infos.stereance.free.fr/fiche_produit.php?idprod=237
ebay zatial za 5.99$
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NeckThroat-Microphone-Laringophone-for-pilot-
helmet_W0QQitemZ120193205005QQihZ002QQcategoryZ26440QQcmdZViewItem
a dalsich plno... V kazdom pripade nic kvalitnejsie ako telefon by som od
toho uz z principu fungovania neocakaval.
b.