led s nejlepsi "pridanou hodnotou" ??

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Neděle Prosinec 9 22:30:07 CET 2007

pro upresneni, jde o pomer "mnozstvi svetla"/cena tedy pri sviceni na kratkou vzdalenost, cim vetsi uhel ti lepe, nahrada prenosek, lampicek atd ..
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Tomáš
Sent: Sunday, December 09, 2007 10:25 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: led s nejlepsi "pridanou hodnotou" ??

Otazka je cemu rikate pridana hodnota, co od te svitilny chcete a jakou vlanost preferujete.
Osobne mam Fenix L2D Premium Cree Q5, 180limenu,tusim 7 modu sviceni na dve AA vydrzi svitit 2.4 az  55 hdin pdle zvolene intenzity, Provedeni je naprosto profi, vodotesnost do 1m, nemam co vytknout, Cinani jiz dokazi i kvalitu.
Cena v CR bohuzel 1500
Na testy svitien mrknete, treba sem
http://ledmania.ceskyblog.cz/rubrika/svitilny/

dobry vecer.
kdyz jsem vybiral vanocni darek pro otce, prenosnou led svitilnu do dilny, tak jsem si rikal, jak moc nas s timto "high end" trendem led, obchodnici natahujou. rozhodnul jsem se najit co nejlepsi led/cena, ale mam v tom trochu chaos. mrknul jsem k flajzarovi a nasel 3W led 65lm/145_stupnu za 230kc a pak 17000mCd/15_stupnu za 15kc.
nasel by se nekdo, kdo by mi to "ekonimicky" shrnul :-).
v www.platforma.cz maj montazni nabijeci 60xled svitilnu za cca 700,-kc coz se mi zda OK, urcite bych to nebastlil ..
diky predem.
tomik.