převod z binárního zobrazení na displej - opravený odkaz

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Neděle Prosinec 9 21:53:31 CET 2007

On Sun, Dec 09, 2007 at 09:08:03PM +0100, Petr Kout wrote:
> chybička se vloudila při kopírování odkazu..... správně je:
>
> http://membres.lycos.fr/epatix/asm_rx2.htm

Uplne nejjednodussi by bylo si na to naprogramovat nejaky jednocip :-o

Nebo mozna jeste lepe upravit si to vase zapojeni tak, aby primo ridilo
LED displej. (Tam bude ale problem, ze vam budou chybet volne piny,
ty bude asi muset "ukrast" z prepinacu adresy... Jina moznost, jak usetrit
alespon nejaky pin je pouzit hexadecimalni vystup... Nebo pripojit LCD displej;)

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net