OT - mikroskop - finale

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Prosinec 9 18:53:13 CET 2007

Podobne vecicky jsem si prohlizel, kvalita zobrazeni je vetsinou silne
limitovana pouzitou optikou. Nejlepe z tech hotovych a levnych reseni
vysel mikroskop z Lidlu, stal v akci neco pres 1000 a v cene byla i
kamera. Ale jinak je to hliniko-plastikovy bazmek na ktery se krive
podivate a stred zorneho pole popojede o deset mikronu. Nebo o sto,
zalezi na tom jak zle se umite divat.

Ales Prochaska