[OT] Shanim konektor k harddisku do notebooku

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Prosinec 9 18:27:17 CET 2007

Na aukro jsem mrkal, je tam jen rámeček bez konektoru. A s Dellem
nemám dobrý zkušenosti, když jsem u nich poptával náhradní klávesnici
a CDROM ke stejnýmu typu notebooku, tak mi to nabídli jen s
předraženou prací + dopravou (servisman asi jezdí taxíkem), takže by
to vyšlo na stejný peníze, jako se dá sehnat celej jetej notebook.
Prostě náhradní díly samotný neprodávaj.

P.K.