[OT]: Ekokom paragraf 15a

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Neděle Prosinec 9 14:24:14 CET 2007

Jinak vsimnete si jak je cely EKOKOM system postaveny na masteni si
kapes....
Vy jako prukovatel obalu , ktere jsou z 99% papir a PE musite platit za
zneskodneni, tzn, zakaznik, ktery si koupi od vas televizi misto toho
aby papirovou krabici spalil a ohral si na ni vodu na sprchovani ;-) ,
vam tuto krabici s radosti posle zpet za postovne cca 60 kc a vice (ma
ekologicke citeni jako 99% obcanu v teto zemi)
Vy pronajimate  rekneme za 50 tisic mesicne halu, kde tyto krabice
skladujete, jakmile uz na ne nemate misto poslete je  TIR za dalsich par
desitek tisic do EKOKOMU kde je samozrejme za dalsi poplatek , ktery
hradite  ho ekologicky zneskodni, predpokldam - vytridi a pak hodi do
spalovny , kde jeste ziskaji prasule za teplo ;-)
Nastesti asi hrozba vidlema donutila udelat tuto vyjimku, jenze to ma za
nasledek  to, ze lidi prestali posilat obaly zpet vyrobci a Ceske posty
musi ted zdrazit postovne ;-)

Tak a ted konec srandy: kdo z vas posila zpet obaly ? To si neplatite
svoz komunalniho odpadu ?
Navstivil jsem X desitek firem ktere maji cedulku jsme blabla EKOKOM ...
a krabice pali na place za firmou.
Takze vidle a jde se do Ekokomu....

LK