degauss termistor, kde koupit ND

Sudovec sudovec@seznam.cz
Neděle Prosinec 9 09:47:47 CET 2007

Jsou dimenzované na proud do degauss cívky, proto bych doporučil vybírat
alespoň z TV/monitoru se stejnou úhlopříčkou a technilogií (Trinitron,
plochá obr, klasická kulatá baňka). Jinak se může stát, že bude málo
odmagnetovávat a nebo naopak že bude odmagnetovávat stále.

Nejlepší bude ale zjistit alespoň základní parametry a vybrat náhradu podle
nich.

        S.

----- Original Message -----
From: "Milan Mlynarcik" <milan.m@centrum.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 08, 2007 9:53 PM
Subject: Re: degauss termistor, kde koupit ND

Drobná pripomienka - je to pozistor (PTC).
Podľa mojich skúseností sú všetky na jedno kopyto. Maximálne niektoré typy
majú inak rozložené vývody. Kľudne tam dajte aj starší z hocakého starého
farebného monitora a na 99,9% budete spokojný. Už som to tiež pár krát tak
robil a všetky chodia doteraz v pohode.

                                                Milan  Mlynarčík