CERN pozvanka na seminar Brno

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Sobota Prosinec 8 23:12:12 CET 2007

Jasne ze, jeste by sis mohl najit vlastni mistnost a natisknout za svoje
plakaty aby vubec nekdo prisel.
Uvidime priste, mozna pro tebe posleme nase skolni Porsche s
profesionalnim ridicem, vyrolujeme cerveny koberec az ze 7 patra dolu.
Ted to je jen tak na zkousku jestli to ma vubec cenu. ;-)
Zkusim podat zadost o jedno kafe ale nevim nevim, asi ti ho budu muset
zatahnout ze sveho, snad me ty 4Kc nepolozej. :-)

Tosa