Budou procesory PIC v DIL? - pajeni v rozteci 0.5mm

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Prosinec 8 20:51:16 CET 2007

 8.12.2007, 20:46:30

K zadne kristalizaci po vice nez roce nedoslo
idealni prumer jehly je podle toho jak moc to naredite, ja to naredil
vice nez malo. Na Marmotu mam zelenou, na sluzebne starsi obyc kalafune modrou

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz