Jake mate zkusenosti s MCU Silicon Labs?

Fanda Kopriva info@elektronikavyvoj.cz
Sobota Prosinec 8 19:51:24 CET 2007

Je to problem.Mam asi 5 let stary pascal od KSC.Jsem s nim spokojeny,ale
nejake chyby ma.Potreboval bych
 upgrade ,ale nedari se mi k te firme dostat.Zda se ze zanikla.
Hexa kod pres C2 nahraju programem SILICON LABORATORIES IDE a jejich
programovadlem.
Na JTAG mam programovadlo :ctyri male oddelovaci odpory pres LPT.
                  Fanda