testovací dvd s divx xvid atd

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Prosinec 8 16:14:21 CET 2007

Dobrý den,

nevíte kde by se daly stáhnout multimediální soubory pro test dvd/divx
přehrávačů? Nějak nedokážu napsat vhodný text do gogola.

Jde mi o to aby to byl disk, který otestuje schopnosti přehrávače - mp3/pro,
ogg, wma, jpg, divx, xvid, mp4 nero, wmv různá jejich nastavení, velikosti,
poměry stran a verze. Přehrávač který jsem si nechal z eshopu poslat, budu
totiž vracet - už po týdnu začíná mít problémy s načítáním. Holt to je xoro,
ale už bych ho nerad, tak bych chtěl mít něco čím si olíznu schopnosti
přehrávače, dneska už je jich docela dost s VGA výstupem (i u nás v ˇxeftě s
rohlíkama ho mají za 990 ale info u něj veškeré žádné, tak bych ho chtěl
pořádně prověřit).

Děkuji moc, JL.