Toroidni trafo - zapnuti

Sobota Prosinec 8 11:32:20 CET 2007

Hezké dopoledne,

    dává se tam NTC čili termistor s negativní charakteristikou. Za
studena má několik desítek ohmů a během chvilky se rychle ohřeje a jeho
odpor klesne rapidně dolů. Je potřeba jej vhodně dimenzovat, jinak se
při přetížení rozletí na kousky a něco podpálí. A pokud se použije moc
"silný" tak pro změnu jeho odpor neklesne jak by měl a tudíž zdroj
nebude schopen dodat plný výkon.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186