Jake mate zkusenosti s MCU Silicon Labs?

Fanda Kopriva info@elektronikavyvoj.cz
Pátek Prosinec 7 13:07:04 CET 2007

Dobry den
Uz jiny klony 51 nepouzivam.
mam zapojene v deskach  c8051F  130,311,411,340 a ted jsem dostal 060.
Nikdy jsem nenarazil na nejaky problem.Maji dobry konfiguracni program
pro periferie,
takze pro sfr datasheet prakticky neni potreba(jenom na princip cinnosti)

- jaka je spoluprace s Keilem ?
- jejich datasheety mi prijdou docela neprehledne, vas nazor
          vetsinou to resi konfiguracni program.
          Protoze se periferie prirazuji vzestupne pres crosbar ,chce to si vynechat rezervu na periferii ,kdyz byste ji mohl nekdy potrebovat
- jake jsou zkusenosti s rucnim pajenim tech pidi QFN pouzder (3x3)
- jaka je dostupnost v malem u HT Eurep
- koukam, ze nektere modely maji RTC, tedy presneji 47bit time registr,
pouzivate to nekdo, nenasel jsme na to zadny priklad
treba na zapinani hlavniho zdroje ,tak pouzivam pic jako rtc