Prepinani svetel, ktera varianta je lepsi

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Prosinec 7 12:43:04 CET 2007

> Co je to za auto? Treba to nekdo ma a rad si s tim vylepsi financni pomery.

No je to Audi 80 B3 tedy 1986 - 1991. Ovsem vzhledem k tomu jak je vuz
stary a jakou tedy ma hodnotu tak opravdu nehodlam investovat o mnoho
vice jak cenu 2 rele a nejakeho materialu plus asi hodiny prace, takze
nez vylepseni svych financnich pomeru by mi dotycny mohl udelat radost k
vanocum... Nicmene pokud nekdo ten prepinac mate, ozvete se a treba se
dohodnem, predem dik. Reseni s rele mi ale prijde celkem korektni
nahrada a nikoliv bastl ktery ma neco obejit, navic tim ziskam posileny
kontakt pro tlumena svetla, original zapojeni je totiz bez rele.

> Já bych se snažil koupit ten přepínač ;)

No ono to neni jednoduche, krome drive uvedeneho cenoveho argumentu je
novy na objednavku a to mi jeste nebyli schopni rici jestli jej vubec
dodaji, na vrakovisti meli dva ale jednomu nedrzel poradne prepinac
steracu a druhy mel poskozenou packu varovnych blinkru. Pak tam meli
nejake torza na nahradni dily ale rozebirat a davat dohromady se mi to
vubec nechce, jak jsem uz psal je to celek 4 pacek.

Pavel