Trochu OT: Jak rezat polystyrenove desky.

Milan Horák stranger@tiscali.cz
Pátek Prosinec 7 09:49:25 CET 2007

Zdravím,

když jsem řezal obkládací polystyrenové panely, tak jsem použil jen
9V/5VA trafo. Na primár vidlici 220V, na sekundár dráty k lupenkové
pilce, v pilce upnutý přes izolační podložky konstantan a jelo to jak po
másle :-)

Milan

P.S. A ještě jsem našel
http://www.zababov.cz/wiki/index.php/%C5%98eza%C4%8Dka_polyster%C3%A9nu#Stoln.C3.AD_.C5.99eza.C4.8Dka