Měření proudu na zesilovači

Čtvrtek Prosinec 6 21:37:36 CET 2007

Hezký večer,

    dneska na měření nedošlo z důvodu služebky...

    No 102V/100Ohm znamená že na zatěžovacím rezistoru o odporu 100ohmů
je napětí 102V. Zesilovač zesiluje bez zkreslení, protože na tom
rezistoru je pověšený osciloskop (Tektronix 2230) a tím vidím, že
zesilovač od cca 30Hz do asi tak 15kHz má stále stejné zesílení a
výstupní napětí se nemění.

    Jinak je zajímavé, že ten zatěžovací rezistor hraje. Sice ne tak
nahlas jako reproduktor, ale hraje. Je to veliký rezistor TESLA na
takovém podstavci. Je to veliké, horké a píská to, co je to? :-)

    Zítra snad budu mít čas na práci a tak se vrhnu do malování tabulky,
už i vím jak na to. Měla jsem jen mlhu před očima a tak mi nedošlo jak
to je vlastně relativně jednoduché. Díky všem za mohutné postrčení :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186