SuperCap

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 6 14:08:17 CET 2007

Ja bych spis zkusil tu zalohu pred stabilizatorem, zalezi jake napeti tam
mate. Treba jestli je pred stablem 9V tak si muzete dovolit pouzit mnohem
mensi kond, protoze napeti muze klesnout az na nejakych 5V (predpokladam
klasicky linearni stab. pro jednoduchost), tedy o 4V misto 0,2V... Nebo
rovnou pouzit nejaky LiIon nebo jiny akumulator, on ten supercap na tom s tou
zivotnosti taky asi nebude uplne nejlip (myslim tim jakoze nebude naporad -
nebo se mylim?).

JDrozd
---