zaciname s ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Prosinec 6 13:33:29 CET 2007

Asi jsem to napsal spatne. Dost vyrobcu do toho dalo prostredky a asi
nebyly male. Kdyz neco dela vice firem, je vetsi sance, ze vedi co
delaji. Microchip si pochopitelne take mysli, ze vi co dela (jinak by to
nedelal, ze) a mozna casem pokorne zacnu PIC32 pouzivat. Zatim to tak
ale nevidim. Podle mne byl Microchip donucen okolnostmi udelat 32bit,
protoze hrozilo, ze se propadnou kam nechteji. Udelali ho podle mne
pozde, ale je to stale lepsi, nez nemit nic, tedy mozna utrpet najakou
tu ztratu zavahanim, ale neztratit kontakt se spickou.

BTW, nerikam, ze me teorie nemohou mit trhliny (a jiste je maji), clovek
vzdycky pri argumentaci stoji na nejake strane a ja se do tech ARMu asi
zamiloval, takze pochopitelne je tim muj nazor znacne ovlivnen a asi je
tezke si toho nevsimnout ;).

--
Jiri Bezstarosti