OT: Problem s Google

Čtvrtek Prosinec 6 11:59:06 CET 2007

To ze opensource je nebezpecne jsem tvrdit nechtel a ani tvrdit nikdy
nebudu sam pouzivam pouze opensource (zadne flamewars prosim). Jen muj
nazor je ten, ze kdyz ma nekdo moznost podivat se jak to funguje
uvnitr ma to trosku snadnejsi kdyz chce pochopit funkci nez nekdo kdo
prijde k hotove aplikaci o ktere vubec nic nevi.
Jinak o konkretnich metodach utoku na web aplikace vubec nic netusim.
Osobne bych mambo nikdy nepouzil. Snad Drupal nebo neco z Ruby.