zaciname s ARM

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 6 09:54:15 CET 2007

Ten um je super - nacpes do maleho procesoru(par byte ROM/ par byte RAM) aplikaci, ktera na beznem PC nejede a musis ji poustet ne serverove masine.
Taky jsem z toho mel radost, ale dnes se priklanim k hrube sile. Za stovku koupim jednocip s hromadou flasky a nemusim se nijak omezovat - pouziji standardni knihovny, mista je dost vejdou se i funkce ktere nepotrebuji. Kazdy modul bude mit svoje datove promenne, zadne sdileni jednoho byte pro tisic funkci. Tedy pouziji odladeny kod a uz nad tim nemusim tolik premyslet. Navic je to v Cecku a muzu to odladit na jinem procesoru nebo treba na C++ pro PC.
Pro me bude mit velky procesor vyznam pouze s nejakym OS poskytujicim file system, obsluhu displje, dostatek COM portů. RTOS system (vice vlaken najednou), malou spotrebou a hlavne s perfektnim vyvojovym prostredim.
Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Kosta (mk)
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, December 05, 2007 6:54 PM
  Subject: Re: zaciname s ARM

  > Ale preco?

  O ARM tady přece vůbec nejde, ten mám v paži :))))
  Pikoškou je to nucení přejít na větší, modernější, rychlejší a levnější
  procesor.  Vždyť nejde o nic jiného, než o naprostou zhovadilost. Tytam jsou
  doby, kdy šlo o invenci a um, tady už jde jen o pouhou brutální sílu, která
  ale mnohdy nestačí

  S pozdravem
  M K