OT: Problem s Google

Čtvrtek Prosinec 6 09:17:46 CET 2007

Ja bych nejprve zkusil popremyslet nad tim jestli je chyba na strane
hostingu nebo v redakcnim systemu mambo. Tusim ze mambo je opensource
takze nebude pro zkusenejsiho cloveka problem najit tam nejaky bug,
pote jeste existuje moznost ze na dany bug si nekdo napise nejaky
algoritmus pro hromadne zneuziti bugu, tudiz by mohla byt napadena
vetsina podobnych webu.