zaciname s ARM

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 6 07:58:01 CET 2007

Kolega mi onehdy rikal, ze napriklad Texas Instruments oznacuji ARM
procesory na svych prednaskach jako slepou cestu a ze mame jit do jejich
vyrobku. To ze prosazuji svoje je mi jasne, ale maji pravdu v tom, ze je
ARM slepa cesta? Ze je to v podstate moderni a za cas po tom nestekne
ani pes?

Martin Hanek