Proudový náraz

Čtvrtek Prosinec 6 04:13:47 CET 2007

Hezké ránko,

    já jsem to chtěla zjistit jen řádově. Měřit se mi to nechce, ono to
vyhazuje pojistky. Zesilovač to přežije v pohodě, je to totiž taková
řacha, že než se něco poškodí, je dávno zesilovač odpojený od sítě.
Jinak je to ohromné EI trafo, zbytek údajů nevím a něco bych sice mohla
změřit, ale to by znamenalo vykuchat trafo a to se mi nechce.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186