Programátor FLASH samodomo

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Prosinec 6 00:50:31 CET 2007

--- konfera@efton.sk wrote:

> Uz ked som to nacal, poprosim ctenych kolegov o nazor.
>
> Pod samodomo programovadlom si predstavujem nieco, co sa da poskladat
> zo suplikovych, resp. drogeriovych suciastok. Toto automaticky
> vylucuje najjednoduchsie riesenie (t.j. jednocip).

No ale to by bol potom hrdzavy klinec (bazmek), nie?
:-)

> Nejaky jednocip by sa este
> dal, povedzme by to vyslo na minutu; ale ta polmegovka vychadza na
> niekolko hodin...

No jednocip by bol "asi urcite" najlepsi. Po seriovej linke by siel len
jednoduchy protokol, napr. <start addr 4B><dlzka 4B> a data zaradom.
Pripadne nejako inac.. STX, ETX, CRC.. podla vkusu. Cely programovaci
algoritmus obstara jednocip, takze nic ine po linke netreba prenasat.
Ak v casovom odhade zanedbame reziu, tak co programovany byte, to 1
byte po linke. Ak dobre rozumiem datasheetu, cas programovania 1 byte
je 7us. Zvolme rychlost prenosu 115,2kb/s, t.j. cca 11kB/s - to je o
rad viac ako 7us/byte, takze jednocip bude stihat programovat rovno
pocas prenosu (da sa to vysperkovat vyrovnavacou pamatou v jednocipe a
HW riadenim toku prenosu po RS232, ale vzhladom na casove pomery to asi
nebude nutne - zretel na jednoduchost). Takze plna pamat 512kB potom
vychadza na cca 3/4 min. To je znesitelne, nie?

miro

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ