Programátor EPROM

Středa Prosinec 5 20:17:42 CET 2007

Hezký večer,

    už jsem někoho našla :o)

    No rozumný důvod nemám, ale ten nerozumný je tuhle
http://elektronika.kvalitne.cz/EPROM/EPROMzvuk.html I když místo
odporového žebříčku mám ve škatulce DA převodník aby to byl ještě větší
úlet.

    No a aby to nebylo tak moc divoké, tak zkuste hádat, co je v
elektronických zvoncích na přejezdech ;-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186