zaciname s ARM

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Prosinec 5 15:57:20 CET 2007

Zdravím,
  nu... Uvažoval jsem také o nějakém takovém systému, občas potřebuji taky
něco spíchnout a tohle po hardwarové stránce vypadá hezky. Moc se mi to líbí
a hned bych si kousek objednal. Ovšem...

> Co se tyce softu, vsechno potrebne (vcetne C kompilatoru) muzete mit
> zdarma. http://www.yagarto.de/#download
> Ke svemu kitu pridavam CD s asi 200MB veci (ono se to jeste stale
> rozrusta), ktere jsou z velke casti jen tim, co lze ruzne stahat po
> webu. Vetsina z tech veci je v anglictine.

...tohle mne zklamalo maximálně. Vše jen pro windows. Sice založené na GNU,
ale soubory k downloadu leda tak .exe nebo .zip. Tož kladu otázku: Existuje
k tomu nativně Linuxový toolchain ? Něco, co lze rozbalit, zkompilovat,
nainstalovat a pustit ? Už dávno mám na svém Linuxu cross-tools pro
ARM, to by mi nedělalo problémy, ale jde mi o nativní Linuxový On-chip
debugger, JTAG loader, USB loader atd. Bohužel, pokud by tato podpora nebyla
k dispozici, nemá pro mne tento projekt žádný smysl.

S pozdravem Pavel Troller