Theremin

Středa Prosinec 5 10:28:28 CET 2007

Na té stránce s přihlašovacím formulářem mně trochu rozčarovalo to, že po vás chtějí povinně rok narození a tři řádky níže pak odpovědět jaká jste věková skupina. Taky trochu amatérizmus...

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Tuesday, December 04, 2007 10:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: Theremin

>No moc hezke, ale taky jsem cekal ze tam uvidim nejaky wav nebo mp3
>:-))

Ak by ste pozorne citali, tak by ste zistili, ze .avi by bolo adekvatnejsie... Zatial je viac vizualnych vystupov nez zvukovych, ak teda Balu nezacne trieskat tymi snimacimi platnami o seba... :-P

>Jinak teda takovahle deska da spoustu prace s osazovanim - v smd by to
>slo mnohem rychleji

Mno ja neviem, treba sa vobec babrat s plosakom (teda ak nie je poruke ochotny kolega s frezkou :-) )? Univerzal by na toto nestacil?

wek

PS. Trocha som pobrowsoval na temu absolute pitch (resp. perfect pitch - po nasom absolutny sluch). Jedna grupa v kalifornii urobili prieskum po internete - prehravaju rozne pinknutia a cinknutia a treba to kliknut na klavesnici (ak si to chcete vyskusat, tak http://perfectpitch.ucsf.edu/ppsurvey.html - pozor, je to dost zdlhave a pre tych co ten absolutny sluch nemaju, aj dost nudne). Zaujimavu je zaver - drviva vacsina ucastnikov (vratane mna :-) ) bud spadla do kategorie "uplne nahodne klikanie", alebo urcili spravne takmer vsetky tony - inaksie povedane, ludia absolutny sluch bud maju alebo nemaju, nie je nic medzi tym. Tych par ludi co medzi tym predsalen boli su udajne taki, co su schopni urcit jeden-dva tony (a to najme ked prehravali tony zahrane na klaviri), a ostatne si "dopocitaju" v hlave.