Stabilizator

Martin Locker locker@vosrk.cz
Středa Prosinec 5 07:06:45 CET 2007

> Jsou to uplne "normalni" serva. Maji byt pouzite pro rizeni (zataceni) nejakeho mobilniho udelatka. Nevim co myslite pod pojmem "zabrzdeny stav", ale ja je hodlam provozovat tak, ze motor serva bude drzet svou polohu, protoze je zadouci, aby kola mirili tam kam chci a ne tam kam chteji ony.
Zabrzdeny stav je takovy, ze moment z vnejsku je vetsi nez jaky je servo schopno poskytnout. Tedy
servo se neni schopno dostat do pozadovane polohy.
Pokud ma servo jen drzet polohu a sily z vnejsku nebudou nad jeho moznosti, tak
si s tim opravdu neni treba lamat hlavu. Zkuste si servo trochu pribrzdit a zmerit
si odebirany proud.

 Zkusim tedy u Slona koupit LM1084IT-05 (Low Drop Stab. 5V/5A) a uvidim jak to pojede. Kdyztak se budu muset ponorit do problematiky spinanych zdroju.

> JB.

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou
e-mail: locker@vosrk.cz