***SPAM*** Re: Theremin

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Prosinec 5 00:15:00 CET 2007

Soft na co? Na skumanie nelinearneho skreslenia na zaklade fotky oscilogramu, alebo hranie kapely cez internet?
IMHO oboje je nemozne - to prve je hovadina a to druhe - dnes uz aj "normalny" telefon ma taku latenciu ze ak sa moj vlastny hlas prezenie tam a naspat a da do sluchatka, tak je problem zrozumitelne rozpravat... :-( Dost blbo by sa zohravalo keby som rytmy pocul o pol taktu neskor...

wek