OT:Jaky je stav neoficialniho satelitniho prijmu programu?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Prosinec 4 21:18:37 CET 2007

Vyráběl jsem švagrové dvdčko s 6 filmama (1dvd a na něm 6 filmů v mpeg2), to
taky mělo tok lehce pod 1mbps, ale když jsem se jí ptal, tak si nestěžovala
na rozmazaný obraz nebo kostičky, má to na 55cm TV. Pravda ale je že se to
převádělo snad 10h, ty nekodéry co používají si s tím asi tolik nevyhrají.

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>

Jo ale neofic. prijem je beh na dlouhou trat. Furt s tim "nekdo"
vergluje, meni klice , karty, systemy. Bud se tomu venovat a mit to jako
konicka, nebo si to zaplatit a koukat. Mimochodem vcera jsem videl jak
funguje produkt DIGI TV !! Tak hnusnej obraz jsem uz dlouho nevidel. Je
to sledovatelne tak na 37 cm uhlopricce a to jeste z  peti metru.
Nechapu, jak se na to lidi muzou divat a uz vubec mi neni jasne, ze za
to nekdo i plati, byt jsou to 2-3 stovky nebo kolik.....
Nakonec ani CS link (krome CT a Primy - urcene jako sekundarni modulace
pro TV TX)  nezustal usetren. Nektere kanaly tam maj ted prumerne
1Mbit/s tok !!!!!