OT: router

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Prosinec 4 12:37:07 CET 2007

Já mám doma router+VOIP bránu Linksys SP2102, změnit MAC adresu umí,
resp. klonovat podle síťový karty. Nevýhoda je, že je má jen jeden LAN
ethernet konektor (WAN má samozřejmě taky). Ale mám switch, takže mi
to nevadí.

Nepíšete, jestli kamarád potřebuje víc LAN portů a taky jestli stačí
aby ten router uměl klonovat MAC nebo jestli chce zadat libovolnou.

P.K.