OT:identifikacia plastov, was: co je to za sfin....

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Prosinec 3 23:02:38 CET 2007

Neviem sice odpoved, ale pred asi 20 rokmi som mal knizku, volala sa tusim "zaujimava chemia" alebo tak nejak, a jedna kapitola bola venovana identifikacii plastov. Pomerne vyznamnou metodou bolo palenie a nasledne zrako-nuchove skumanie (ale vratane odovodnenia) ... :-)

Bohuzial som knizku pozical a uz mi nebola vratena... Ak niekto vie o com hovorim, prip. priamo ma, prosim dajte do plena nazov atd.

wek