Zamrznuty iPod

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Prosinec 3 20:38:01 CET 2007

nechcelo sa mi cakat kym sa vybije baterka tak som zacal hladat na
internete. Tuto funkciu uz maju implementovanu v software :-)
Takze na restart treba zapnut a nasledne vypnut hold prepinac a potom
naraz stlacit tlacitka menu a stredne a drzat ich asi 6 sekund. iPod sa
potom restartuje.
Nastastie toto bol moj pripad, uz to zase hra :-)
Maju k tomu aj instruktazne video
http://www.apple.com/support/ipod/tutorials/troubleshooting.html
Myslim ze je to lepsie ako PC, aj ked to zamrzne dokazes to resetovat
kombinaciou par tlacitok. Podobny problem som uz zazil aj s mojou
skodovkou. Nieco ostalo visiet (tusim to bola kontrolka prehriatia vody
a nasledne rucicka bola opreta o pravy koniec stupnice). Vzhladom na to
ze som akurat nastartoval a presiel asi 500m motor jednoducho nemohol
byt prehriaty. Tak som zacal skusat a nakoniec bolo treba otvorit a
zatvorit vsetky dvere a zamknut a odomknut dialkovym. Chvilu som s tym
zapasil ale potom to znova fungovalo :-)
b.