Myslite, ze by dnes nekoho zajimala konstrukce merice energie ?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Prosinec 3 16:38:56 CET 2007

zmysel to urcite ma a publikovat to napriklad v PE tiez. Na zaciatok si
ale najdite tim ludi ktori na tom budu naozaj makat a zvolte si realne
dosiahnutelne ciele. Ak si myslite ze to zvladnete tak do toho,
konstrukcia je to velmi zaujimava.
Kazdy ale bude do toho kecat co by to malo vediet a aku pridat funkciu
ale nikto nepohne prstom :-)
b.