Re: Magneticke mereni.

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pondělí Prosinec 3 13:02:12 CET 2007

Uvazoval jsem udelat z tech Hallovych brouku nejaky sloupec a sledovat kolik se jich sepne.
Ale nevim jak je nastavena prahova hodnota pripadne jaky je rozptyl a jestli by to neukazovalo nesmysly.

> A nesla by merit vzdalenost od magnetu kdy to preklopi? Pokud jde jen o
> porovnani...

Vygooglilo se mi tohle:
http://kdf.mff.cuni.cz/veletrh/sbornik/Veletrh_09/09_16_Hubenak.html,
Zkusim najit autora, kde ty brouci rostou.