Re: Jak se naučit s Altium Designerem 6.8 ?

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Pondělí Prosinec 3 07:52:30 CET 2007

AD6 obsahuje tutorialy v PDF v menu help. Na stranke altium sa tiez
nachadzaju aj videa. Inak uprimnu sustrast, ak nemate dost vykonny stroj
AD6.8 nechutne seka. Ja som po nainstalovani upgrade 6.8 tento znova
odinstaloval, a to mam doporucenu konfiguraciu PC

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: <zoodiskus@vol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 30, 2007 4:21 PM
Subject: Jak se naučit s Altium Designerem 6.8 ?

V praci mame nejnovejsi verzi Altium Designeru 6.8, bohuzel nepatrim
mezi vyvolene, kteri se zivy praci s timto programem a tak mi nehrozi
poslani na skoleni. Dokonce ani s vyvolenymi moc dobre nevychazim a
tak ani nemohu vytezit absolventy skolení.

Nicmene program prijde i do meho PC a tak bych se s nim rad naucil. Takove
ty totální základy jsme se naucil, jsem schopen vyplodit schema i
jednoduche PCB. Asi tak ma urovni onoho zakladniho HowTo, ktere je popsano
v prilozene dokumentaci.
Rad bych do programu pronikl vice, ale nejak nevim ceho se drzet, metoda
pokus omyl je zdlouhava, dokumentace neprehledna, o zadne knize treti
strany nevim, o video ci jinem tutorialu take nevim.

Poradite ?

WS