RE: OT: Bastlení a kutění trošku jinak

Tomas Dresler dresler@hw.cz
Sobota Prosinec 1 20:36:42 CET 2007

Jako levnejsi nez 3000 liber a trochu mene nefunkcni nez Stirlinguv motor?

U babicky jsme mivali parni stroj o delce cca 30 cm, topilo se kostkami
pevneho lihu a fakt to jelo...

Jinak se daji koupit skladacky typu letadlo, vcela, tank. Nelepi se to, jen
zasouva z dilu do sebe, treba 15 dilu typu zebra vcely, kridlo, tykadla
apod. Nebo nejaky dreveny hlavolam...

--
S pozdravem/with best regards

	Ing. Tomas Dresler

mailto:dresler@hw.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Saturday, December 01, 2007 8:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Bastlení a kutění trošku jinak

ja by som si zlozil nieco vacsie z dreva alebo nieco podobne. Vyrabaju
sa take stavebnice? Nieco mechanicke...
Tak ako zosilnovac v sacku, napriklad parny stroj v sacku. Davnejsie som
si kupil stirlingov motor, ten mi bohuzial nefunguje a parny stroj ktory
som si vyhliadol stoji asi 3000 libier :-) Takze keby bolo nieco medzi :-P
b.