Problem s 93C46

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Sobota Prosinec 1 17:12:05 CET 2007

Dobrý den,

S 93C46 od Atmela byly někdy velké problémy. Jednou jsem to nějak zkoumal a
pomohlo něco nedokumentovaného, ale už si nepamatuji co. V jiném zapojení s
nimi byly ale zase jiné  problémy, typicky při zápisu se přemazaly bajty na
jiné adrese. S pamětí jiného výrobce vše v pořádku.

Nezkoušíte náhodou zápis na adresu 0 ? Ta je obzvláště záludná. Zkuste
obvolat blízké bastlíře, zda nemají v zásobě jinou.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com