OT: firemni ucet v bance

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Prosinec 1 15:12:54 CET 2007

>Pripadne muzete zkusit podnikat bez uctu - jenom v hotovosti, ale je
>to znacne neprakticke. Poplatky za slozenky anebo prime platby na
>prepazce nakonec budou stat taky nejakou kacku o ztracenem casu ani nemluve.

Mno, podnikat bez uctu je nieco ako podnikat bez razitka. Teoreticky ho nepotrebujete, ale v praxi sa bez neho neda cez uradnikov prestrielat (aj keby malo byt vyskladane z detskej hrackarskej tlaciarnicky). Ja som si to len tak cvicne niekolkokrat vyskusal sa tvarit ze ho nemam, a kupodivu mi to na danovom preslo, ale ani v jednej poistovni (socialna, zdravotne) nie.

wek